En typisk måndag

Publicerad 2014-10-13 17:29:32 i You know, the usual,

Alltså faaaan vad jag hatar måndagar. Seriöst nu alltså. Ska lätt starta eget och få bestämma över mina egna arbetstider. Och då kan jag garantera er att det inte blir en enda måndag mer. 

Det enda som faktiskt är ganska bra med just den här dagen är väl att den är på väg att ta slut, att jag funderar på att internetshoppa lite hemma och att det möjligen är bananpannkakor på g till lunch imorgon.

Alla som här har tröttnat på deprimerade självmordssandra kan sluta läsa, för jag är inte klar än. Träningen gick inte bra alls. Ben och rumpdagarna är ju mina kärleksbarn här i världen och inte ens det lyckades gå vettigt idag. Två timmar på gymmet och jag vet knappt vad jag har lyckats åstadkomma. Yay. Men well, jag är trött i alla fall, så jag antar att jag gjorde något rätt. 

Nu ska jag fortsätta lyssna på den absolut mysigaste spellistan jag äger och stirra ut genom bussfönstret som den djupa poet jag är.

Åh just det ja. Det ni ser på bilden är min kära kille som borstar tänderna. Och jag. Fast uppochner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela