Hej Ă€lskling 👋

Publicerad 2014-10-10 07:17:10 i You know, the usual,

Hej fina lilla fredagen, jag Ă€lskar dig, stanna hos mig och lĂ€mna aldrig. Tack. 

Jag Ă€r pĂ„ vĂ€g till jobbet, wehĂ„. Men mitt jobb har den fina fördelen att vi fĂ„r ta en timme fys i veckan sĂ„ jag checkar ut vid 3 idag Ă€r tanken. Magnus tanke dĂ€remot Ă€r att vi ska köra armar pĂ„ gymmet vilket jag tycker lĂ„ter skevt. Jag har inga armar. Man kan inte trĂ€na nĂ„t som inte finns. Men vi ska fĂ„ med mage ocksĂ„ lovade han. Och en fin mage Ă€r ju aldrig fel sĂ„ att sĂ€ga. 

TĂ€nkte Ă€ven lĂ€gga in en notis om att min lillasyster Ă€r helt efterbliven men himla charmig och om tvĂ„ veckor fĂ„r jag pussa pĂ„ henne. Jag vet att hon vill. 

Men jaa, tjingeling dĂ„? 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellÄ dÀr

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela