Idag är jag sådär äcklig

Publicerad 2014-10-20 19:39:04 i You know, the usual,


Erkänn, dagens lunch var fancy?

Idag hatar jag mig själv. Inte för att jag är dålig eller så (jag är flawless, duh?) men jag avskyr verkligen måndagsmänniskor, eftersom det inte är mänskligt att tycka om denna efterblivna dag. Men idag har varit en ovanligt bra måndag måste jag säga, trots att jag hade årets sämsta hårdag och att det regnade hela dagen. Dagen har liksom vart najs. Alla kunder har vart relativt trevliga, träningen gick dunderbra, jag mår allmänt bra, har pussat min misse, gjort den godaste gröten jag någonsin skapat (lovar!) och nu sitter jag i soffan med den och ska kolla på Sveriges elit (svenska Hollywoodfruar<33) tänker inte ens försöka hitta på något att klaga på. Idag är en bra dag. 

Och imorgon firar jag 100 dagar, det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela