Jag är inte kort, jag är en mänsklig nugget

Publicerad 2014-10-01 07:36:04 i You know, the usual,

Det är vad det står på min tröja idag ifall ni undrar. Men på engelska såklart. Man vill ju vara internationell. Fast va? 
 
Men hallå! Det är ju onsdag idag, så nu ska vi vara glada! Lillördag? Vad är ens grejen med att kalla en dag man inte är ledig för lördag? Ger mig bara falska förhoppningar osv. Däremot börjar min mentala nedräkning till helgen och det är himla party skulle jag vilja påstå. Nästan lika party som gymgrossisten beställningen vi gjorde igår. Vi hade tillräckligt många rabatter för att det inte skulle vara okej att inte handla. Jag skulle ju kunna berätta vad det blev, men det känns lite trevligare att rader när det kommer i stället (haha vem försöker jag lura? Är bara allmänt lat) 
 
Ni kan säkert gissa vad som händer just nu? Yep, jobb fram till 4 och sen har jag en date. Med mig själv. På gymmet. Soft! 
 
Tänk att jag bor på det här fina stället
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela