Jaha men det var ju spännande

Publicerad 2014-10-08 18:36:49 i You know, the usual,

Idag är jag arg. Eller arg är ett dåligt ord kanske. Jag är mer irriterad. Det har varit en lååång dag skulle man kunna säga. Massor med nya saker att lära sig, ett par skopor kaos och och lite onsdagsseghet blev helt enkelt ett inställt benpass. Där har vi anledningen till min irritation. Jag funkar lite så. Jag får nån sorts ångest för att huvudet säger att jag måste träna men kroppen ber mig att ligga i sängen. Så ja, det sög ju lite. 
Vilken himla tur att jag inte är bitter då. Nej nej. Har despicable me i datorn och håller tummarna för att jag snart kommer komma fram till att det var ett bra beslut att stanna hemma. (Ja Sandra, det var det)

Just det ja. Började ta tag i mitt körkort idag. Och när jag säger att jag började ta tag i det menar jag att jag googlade körskolor. Helt klart en nackdel med att ha levt hela livet i Stockholm, man behöver inte ha körkort, det finns bussar och tunnelbanor överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela