Livet

Publicerad 2014-10-06 06:25:22 i You know, the usual,



.. Suger ganska hårt på måndagar. Det kan inte finnas någon som tycker att måndagar är trevliga. Seriöst alltså. 

Helgen var trevlig kan jag meddela i alla fall. Mycket mycket trevlig till och med. Jag har fått spendera tid med de som betyder mest och det gillar vi. Att gårdagens middag innehöll entrecote med potatis och sås med ben and jerrys till efterrätt gjorde ju inte helgen direkt sämre om jag säger så. 
Såå, vad händer nu då? Nej men ni vet, äter gröt och hatar livet lite smått.  Jag verkligen ingen måndagsmänniska alltså. Haha. Jaja, ska vi skippa min bitterfitteattityd? Tror det va. Hej dåååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela