Löööördayyyy

Publicerad 2014-10-04 10:32:28 i You know, the usual,

Men shit va najs. Det är lördag people! (Ja för det var ju heeelt ny info för er alla) 
Sandra gillar lördagar. Mycket. Det jag inte gillar med den här lördagen är att jag har mysmorgon med mig själv. Magnus jobbar som den buisnessman han är. Lol. 

Såå, hur spenderar jag den här dagen då? Jag äter gröt (eller aa, gröt explosion snarare, proteinpulver, blåbär, walden farms kolasås osv) med non stop på, dricker Pepsi Max och kollar ensam mamma söker i sängen med min babe (katt) bredvid mig. Fest! 
Det är typ vad jag planerar att göra den här dagen. Inte speciellt mycket alls. I alla fall fram till 4, för sen har jag och den andra i det här huset en date på gymmet (beeeeen) och sen thaimatsdate på det. Fin lördag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela