Pannkaksmage

Publicerad 2014-10-14 19:02:09 i You know, the usual,

Och BAAAM dagen blev mycket bättre än igår någonsin var. Fast jag borde hålla tyst, min fina kille läste tydligen mitt konstanta klagande här och kom hem med rosor, blåbär och blåbärsmjölk till mig. <3
Sen kollade vi på Generation Iron och jag slocknade totalt. Så ehm. Dagen sög och kvällen blev helt perf.

Idag då? (Seriöst, är det ens någon som bryr sig?) jobbijobbi såklart och sen tränade jag (axlar och kondition, anteckna!) jag som hade gjort en episk lunch idag med proteinpannkakor och caseinkräm insåg ganska snabbt att jag uppenbarligen är precis lika efterbliven som alltid. Jag får ALLTID svinont i magen av dom pannkakorna. Ja jag fortsätter ändå göra dom. Cause fuck smarthet. Så pannkaksmage i kombination med mensmage gjorde mig otroligt sexig idag som ni förstår. 

Nu ska jag hem och laga matlådor så att vi inte svälter ihjäl imorgon. Det vore ju tråkigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela