Que pasa?

Publicerad 2014-10-02 16:41:17 i You know, the usual,

Hej hej hej, satan vad mycket hej!
 
Jag sitter på jobbet. Vet, jag är sjukt badass som inte jobbar. (Alltså va?) nej men det händer lika mycket här som i en burk med vakum. Nada. 
Jag är mördande sugen på att åka hem, den här dagen har inte varit den bästa i veckan om man säger så, tufft om man hade vart med i the Sims och kunnat snabbspola en hel dag. Awesome.
 
Jag tränade i morse, satan i gatan vad hurtig hon är den där Sandra. Lol. Rygg tränade jag. Det var jobbigt och nu har jag ont i mina händer. Men bra gick det. Och det är det som räknas. Palla ha fina händer när man kan bli biff liksom. (Men alltså va?) jaja, ytterst viktig info det här, anteckna gärna. 
 
 
 
Fick blommor av min man igår. Han är
Himla fin han 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela