Vad äts det här?

Publicerad 2014-10-13 08:56:02 i Foooood, You know, the usual,

Jag har absolut ingen aning om det här intresserar er över huvud taget, men nu ska jag i alla fall ägna ett helt inlägg åt vad vi äter på dagarna här hemma. Wehå. 
Mathavre och matvete - typ de godaste kolhydratskällorna jag vet, så omnom. Himla nyttiga med. Win win.

Kyckling- well, oklart ifall förklaring behövs? 

Havregryn- jag ljög lite där uppe. Utan gröt kan jag lika gärna vara utan kolhydrater. (Nej men ni fattar poängen)
Gröt till frukost och middag är win!


Jordnötssmör- det här tycker jag om, himla omnom måste jag säga. Fast inte för mycket, det blir så himla kletigt och tjockt i munnen. Och ja, mainstream ska det va, green choice är godast. 

Grönsaker- morötter, majs, paprika, gurka, ni vet, sånt där grönt och trevligt.

Proteinpulver- både vassle och caseinprotein. I gröten, i shake , i bakning, i nåt annat, vi har det till det mesta.

Non Stop - det får vara med på lustan bara för att detr det absolut godaste att ha på fredagsgröten. Odiskuterbart. 

Lax- godaste fisken som någonsin simmat i ett vatten. 

Frukt- bananer är en storfavorit hos Magnus, jag är mer för äpplen. Och bär. Blåbär och jag har ett fint förhållande ska ni veta.
 
Nötfärs- skulle nog vilja utnämna oss till tacokungar. Hamburgare är också en grej som är överdrivet party att fixa på helgerna.

En himla massa piller - här har vi deb oklaraste delen av listan, multivitaminer, ZMA, CLA, koffeintabletter och så alla nya spännande burkar som kom på posten igår (ehh det där lät otroligt fel)

Aloe Vera drickor och pepsi Max - jag vet att man ska dricka vatten och yadayadayada, men seriöst, iskallt aloe Vera vatten med is i är svårslaget. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela