Well wehå then

Publicerad 2014-10-06 17:57:32 i You know, the usual,

Wehå, måndagen är basically slut, yay. Och fröken Hanson väntar på bussen. En notis till det är att jag är överdrivet vidrig just nu. Och när jag säger vidrig så menar jag svettig. Och med svettig menar jag dyngsur. Mums! Jag hade planerat att köra rygg idag efter jobbet, men skippade det och sprang i stället. Himla trevligt det med. Sen att jag hoppade över att köra bröst efteråt som jag planerade är en annan sak. Skyller på för mycket folk. Jag gillar bortförklaringar. Soft! 
Nej men en timme på bandet och två scrubs avsnitt (JD<33) och nu ska jag till Willys. Sa någon party måndag eller? 
Här har vi alltså en bild på min lunch, bara för att ni ska kunna somna utan ovisshet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela