Haii there

Publicerad 2014-09-30 08:22:00 i You know, the usual,

Igår var uppenbarligen en spännande dag. Jo men tro mig, att jobba i ett polishus är ganska spännande. Haha. Njaa. Well, det var i alla fall vad jag gjorde igår, jobbade. Sen var jag på ett ganska överfullt gym och invaderade ett löpband i 50 minuter. 
Mellan dom där två händelserna hann jag också fixa ögonfransarna och naglarna, så nu är jag otroligt fancy igen. Tufft. 
 
Jag fick en så fin present av Magnus när vi kom hem igår, den rosa Better Bodies tröjan som jag drömt om i ett halvt liv. Han är bra fin han min favorit. 
 
Idag börjar jag sent (eller alltså vettefan om 9:50 är sent?) och är nu på väg till gymmet. Jag ska tydligen träna bröst. Jaha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela