Hello there weekend

Publicerad 2014-09-28 16:54:08 i You know, the usual,

Idag är det söndag! (Jag kom inte på någon vettig hälsningsfras, så det kändes mycket mer legit att bara berätta en helt uppenbar fakta för er i stället)

Jag Magnus ber att få tala om att vi idag har tjänar ungefär en miljon vuxenpoäng eftersom vi har städat hela lägenheten och storhandlat. Med träningsvärk. I benen. Aj. Så japp, vi är episka osv.

Går var det ben som stod på schemat på gymmet och jag hade ungefär minus 2 procents energi och en dålig hårdag (alltså va) Men det gick heelt okej ändå med tanke på att min lilla rumpa gör jätteont idag. Pizza efteråt kändes som ett ganska bra val måste jag säga.
Håll förresten med om att mina nya tights från MuscleLadies är astuffa? Överdrivet sköna med. Winwin.

Nejmensåatte, nu ska vi laga hamburgare och jag ska ge Herr Larsson en puss på huvudet. Tjingeling!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Men hellå där

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela